Czarter jachtów, czartery jachtów - Mazury, Jeziorak, Solina, Bałtyk, Dąbie, Zalew Szczeciński, Drawsko - czarter jachtów, czartery jachtów
Reklama Regulamin Kontakt

Według portu:

Czartery zagraniczne

Europa 700   (motorowy) Fanaberia M

CZARTER (tylko z obsługą)
luksusowy jacht motorowy
do wyczarterowania w Szczecinie i okolicy,
na trasie do Berlina i Poczdamu,
oraz - po uzgodnieniu - innych akwenach Europy

jacht motorowy Fanaberia M jacht motorowy Fanaberia M jacht motorowy Fanaberia M

Oferujemy do czarteru luksusowy jacht zarejestrowany na 10 osób (rejsy jednodniowe). Miejsc sypialnych 6 (dla gości 2 kabiny dwuosobowe, 1 kabina dla obsługi). W pełni wyposażony kambuz, kuchenką dwupalnikową z piekarnikiem, lodówką 170l, zamrażarką, zmywarką i elektrycznym grillem. Każda kabina posiada osobny węzeł sanitarny. W każdej kabinie jest sprzęt RTV z odtwarzaczem CD/DVD, odbiornikiem TV oraz zestawem do odbioru TV satelitarnej. System wentylacji, klimatyzacja, grzejniki elektryczne i webasto, 150l bojler cieplej wody. Jacht wyposażony jest w 2 stanowiska sterowania oraz dziobowe i rufowe stery strumieniowe.

Fanaberią do Poczdamu

Pierwszą podróż ze Stepnicy do Poczdamu odbyliśmy na przełomie kwietnia i maja 2018 roku. Cała przygoda trwała 9 dni. Fanaberia M zawsze czarterowana jest z obsługą (2 osoby) i może zabrać na swój pokład 4 gości.
Prezentujemy krótką relację, która być może będzie pomocna przy planowaniu podobnej wyprawy.

Dzień 1.
Wyruszyliśmy ze Stepnicy w kierunku Szczecina. W Podjuchach czekaliśmy na podniesienie zabytkowego mostu kolejowego. Wpłynęliśmy na Odrę Wschodnią, po przepłynięciu kilku kilometrów przeszliśmy na Odrę Zachodnią, którą płynęliśmy ok. 8 godzin. Po prześluzowaniu płynęliśmy jeszcze godzinę, dotarliśmy do miejscowości Oderberg, gdzie zatrzymaliśmy się na noc.

Dzień 2.
Pływaliśmy ok. 6 godzin. W trakcie tego dnia dużą atrakcję stanowiła podnośnia Niederfinow (podnoszenie ok. 36m). Na noc zacumowaliśmy w marinie HAVEL BAUDE za Oranienburiem.

Dzień 3.
Tego dnia po ok. 6 godzinach dopłynęliśmy do Poczdamu.

Dzień 4 i 5.
Dwa dni poświęciliśmy na zwiedzanie. To niesamowite miasto przyciąga wieloma atrakcjami.

Dzień 6, 7 i 8.
3 dni zajął nam powrót do Stepnicy. W porcie zacumowaliśmy wieczorem.

Dzień 9.
Niestety dziewiątego dnia musieliśmy pożegnać naszych gości.

Czas i program wycieczki mogą ulec zmianie m.in. ze względu na warunki atmosferyczne i wypadki losowe (np. nieczynna śluza).
Serdecznie zapraszamy do spędzania z nami podobnej wycieczki. Może być na tej samej trasie, ale jesteśmy otwarci na inne propozycje.

Pytania proszę kierować pod nasz nr telefonu 501 090 151 lub email: majlo@02.pl

W okresie całego sezonu koszt pobytu za 1 dzień to 800 zł za 4 osoby.

Dane techniczne:
Wysokość nad KLW 3,80 m

Port macierzysty: Szczecin

Co myślą o nas inni:

Na przełomie kwietnia i maja 2017 roku uczestniczyliśmy w przepięknej, niezapomnianej podróży luksusowym jachtem Fanaberia M. Nie jest to nasza pierwsza wycieczka turystyczno - krajoznawcza, na którą wyruszyliśmy tym jachtem. Wcześniej mieliśmy przyjemność gościć u Małgosi i Jacka zwiedzając Mazury i Zatokę Szczecińską.
Tym razem wypłynęliśmy z miejscowości Stepnica do miejsca docelowego, jakim był Poczdam. Ruszając w kierunku Szczecina Odrą Wschodnią, a następnie wodami Odry Zachodniej dotarliśmy do miejscowości Oderberg.
Drugiego dnia zobaczyliśmy niesamowitą atrakcję, jaką jest podnośnia Niederfinow. Podnośnia inaczej nazywana jest śluzą windową, jest to najstarsza działająca konstrukcja tego typu w Niemczech. Kto tego nie zobaczy, to nie uwierzy. Ten widok jest niesamowity i robi ogromne wrażenie.
Na noc zacumowaliśmy w marinie za Oranienburiem.
Trzeciego dnia dopłynęliśmy do miejsca docelowego jakim był Poczdam. Spędziliśmy tu bardzo mile i beztrosko całe dwa dni. Znaleźliśmy również, dzięki uprzejmości znajomych, czas na wypad do Berlina.
Mieliśmy możliwość zwiedzenia i podziwiania zarówno Poczdamu jak i Berlina. Poczdam zachwyca unikatowymi zabytkami. Zobaczyliśmy m.in. Sanssouci - ogrody cesarskie i słynny pałac. Park jest ogromny. Z powodzeniem można by po nim błądzić cały dzień, zwiedzić pawilon chiński, Kościół Pokoju czy Nową Oranżerię. Poczdam to jedno z najpiękniejszych miast świata, położone zaledwie 110 kilometrów od granicy naszego państwa. Aby docenić, jak znakomite są atrakcje i zabytki Poczdamu należy tu jeszcze powrócić…
Niestety, 9 dnia musieliśmy zakończyć bajeczną podróż i wrócić do codziennych obowiązków.
Obiecaliśmy sobie, że jak tylko pozwoli na to czas, chętnie przypłyniemy tu ponownie, oczywiście na pokładzie luksusowej Faneberii M w towarzystwie jej właścicieli Małgosi i Jacka - wspaniałych ludzi o wielkich sercach.
Zachęcamy wszystkich, którzy z dala od zgiełku i codziennego, szybkiego tempa życia chcą i mogą sobie pozwolić na chwilę wytchnienia, i zapomnienia, aby skorzystali z życzliwości i gościnności właścicieli Faneberii M. Są oni profesjonalistami z długoletnim stażem pracy w branży. Opowieści, które nie mają końca, wspólnie spożywane posiłki, wieczorne gry edukacyjne i miła, serdeczna atmosfera, sprawiają, że ciągle wracamy myślą do tych kilku niezapomnianych dni. Goście czują się tu wyjątkowo, a krajobrazy i otaczająca nas wokół przyroda sprawiają, że płynąc jachtem zapominamy o wszystkim i delektujemy każdą chwilą życia.
Dziękujemy Małgosi i Jackowi za umożliwienie nam, już po raz kolejny, przeżycia niesamowitych doznań i obejrzenia świata z innej perspektywy niż ląd.
Warto spróbować tej formy odpoczynku i relaksu.
Gorąco polecamy wszystkim zwiedzanie świata na pokładzie Fanaberii M i serdecznie pozdrawiamy wyjątkowych pod każdym względem jej właścicieli.
Zosia i Irek

Armatorem jachtu jest:

Jacek Milewski
Szczecin
woj. zachodniopomorskie
telefon: 501 090 151
e-mail: majlo@gmail.com

Prosimy powołać się na serwis www.CZARTERY24.pl podczas kontaktu z firmą.