Czarter jachtów, czartery jachtów - Mazury, Jeziorak, Solina, Bałtyk, Dąbie, Zalew Szczeciński, Drawsko - czarter jachtów, czartery jachtów
Reklama Regulamin Kontakt
Firmy czarterowe FIRST MINUTE / LAST MINUTE Czartery ZAGRANICZNE
CZARTERY CHORWACJA GRECJA - czarter jachtów na całym świecie
MENU
Główna
Wyszukaj jacht
Według miejsca:
Mazury
Mazury (motorowe)
Bałtyk
Solina
Jeziorak
Jeziorak (motorowe)
Zalew Szczeciński
Zalew Kamieński
jez. Dąbie
jez. Drawsko

Według typu:
Według portu:

Czartery zagraniczne
 

jacht morski Dehler 34   s/y IRS Challenger

czarter jachtu na Bałtyku czarter jachtu na Bałtyku czarter jachtu na Bałtyku
czarter jachtu na Bałtyku czarter jachtu na Bałtykuczarter jachtu na Bałtyku
czarter jachtu na Bałtyku czarter jachtu na Bałtykuczarter jachtu na Bałtyku
czarter jachtu na Bałtyku czarter jachtu na Bałtykuczarter jachtu na Bałtyku
czarter jachtu na Bałtyku czarter jachtu na Bałtykuczarter jachtu na Bałtyku
czarter jachtu na Bałtyku czarter jachtu na Bałtykuczarter jachtu na Bałtyku
czarter jachtu na Bałtyku czarter jachtu na Bałtykuczarter jachtu na Bałtyku
czarter jachtu na Bałtyku czarter jachtu na Bałtykuczarter jachtu na Bałtyku
czarter jachtu na Bałtyku czarter jachtu na Bałtykuczarter jachtu na Bałtyku
czarter jachtu na Bałtyku czarter jachtu na Bałtykuczarter jachtu na Bałtyku
czarter jachtu na Bałtyku czarter jachtu na Bałtykuczarter jachtu na Bałtyku
czarter jachtu na Bałtyku czarter jachtu na Bałtyku

Jacht z sportowym rodowodem przygotowany do pływania w każdych warunkach wyprodukowany w 1985r stoczni DEHLER YACHTBAU GMBH wg projektu holenderskiej pracowni projektowej E.G. VAN DE STADT & PARTNERSB.V. jako typ OPTIMA 101. Legendarny Dehler 34 był przed laty pierwszym w swojej klasie prawdziwym jachtem performance cruiser, komfortowym i niezwykle sprawnym w żegludze z zacięciem regatowym. Jednostka jest w świetnym stanie technicznym. Nie była wcześniej czarterowana i miała dotychczas tylko dwóch właścicieli z czego pierwszy właściciel posiała jacht przez 30 lat pływając tylko prywatnie opłynął kulę ziemską. Drugi właściciel odkupił jacht w roku 2015. W 2005 roku wymieniono napęd pomocniczy (silnik wysokoprężny, wał, śruba) na nowy mocniejszy 28KM Beta Marine BD1005 z trójpłatową składaną śrubą napędową. Po zakupie w 2015 r. został wymieniony drewniany kokpit, lazy jack, 2 akumulatory AGM 100Ah, 1 akumulator kwasowo ołowiowy 100Ah, oraz wykonano na zamówienie bramkę rufową z uchwytami na wędki morskie. Dodatkowo jacht otrzymał najnowszą elektronikę nawigacyjną Simrad NSS EVO 2 Wifi z radarem szerokopasmowym 3G, oraz sondą 50/200Khz, nowe radio Simrad RS35 z AIS, nowego autopilota Raymarine ST2000+ sterowanym bezprzewodowo, tratwę 6 osobową, oraz zestaw solarów 2x100w. W roku 2018 nowy właściciel zakupił nowe wyposażenie pirotechniczne, ratunkowe i uzupełnił wyposażenie wg przepisów karty bezpieczeństwa SOLAS.

W roku 2017 linia podwodna została oczyszczona i pomalowana antyfoulingiem SeaJet, wymieniono również łożyska steru, oraz uszyto nową szprycbudę.

Port macierzysty: Gdańsk, a miejsce postoju to Cesarska Przystań Jachtowa w Gdańsku, ul. Dokowa.

Jacht to dwukabinowy żaglowy jacht pełnomorski klasy OPTIMA 101 o ożaglowaniu SLUP – klasa projektowa A, przeznaczony dla 6 osób do żeglugi całodobowej w pełnym morzu. Posiada w sumie 7 miejsc do wygodnego spania. Maksymalna ilość osób na pokładzie do żeglugi dziennej = 8 osób w strefie przybrzeżnej. Jacht odnosi sukcesy regatowe z załogą IRS SAILING TEAM.

Numer rejestracyjny: POL 15573

OPIS WYMIARÓW KADŁUBA I NAPĘDU GŁÓWNEGO

  • Długość całkowita kadłuba: 10,60 m
  • Długość linii wodnej: 10.10 m
  • Szerokość max.: 3,40 m
  • Zanurzenie: 1,70 m
  • Ciężar jachtu: 3,8 t
  • Balast: 1,8 t
  • Maszt: wysokość 12,5m
  • Grot (jako projektowa pow. ożaglowania): 32,7 m2
  • Fok: 25 m2

WYKONANIE KADŁUBA, STERU I POKŁADU

  1. Kadłub + pokład ,wykonane metodą laminowania włókna szklanego z materiałów kompozytowych laminatu poliestrowo szklanego w technologii ciśnieniowej.
  2. Lakierowanie farbami epoksydowymi, pokład i nad wodą lakierami poliuretanowymi, dno antyosmozowymi epinox + antyfaulingiem SeaJet
  3. Balast ołowiany typu finkil, górna część pletwy ze stali
  4. Sworznie balastowe + podkładki, nakrętki wszystko ze stali nierdzewnej
  5. Trzon sterowy nierdzewny stal 314, płetwa z materiałów kompozytowych
  6. Łożyska steru typu thordon
  7. Rumpel wykonany ze stali nierdzewnej 314
  8. Panel na elektronikę na garażu suwklapy (pomiar głębokości, kierunku i siły wiatru, prędkości jachtu)
  9. Sztorcklapa z dwóch segmentów
  10. Samoodpływowy kokpit z jedną rufową bakistą
  11. Platforma rufowa + drabinka rufowa
  12. Komora kotwiczna z miejscem na cumy na dziobie
  13. Manetka silnika z boku kokpitu
  14. Panel sterujący silnika przykryty przyłbicą z plexi
  15. Wlewy pokładowe do wody, paliwa
  16. Luk pokładowy w kabinie dziobowej 2 szt.
  17. Luk pokładowy w messie 1 szt.
  18. Okna stałe 6 szt.
  19. Okno wywietrzniki 2 szt.
  20. Kabestany Lewmar 40 2 szt.
  21. Kabestany Lewmar 2 szt.
  22. Stopery główne 2 kpl
  23. Kotwica ze stali nierdzewnej 314 kg 5 kg
  24. Łańcuch kotwiczny 30 m
  25. Stopery burtowe i bloki burtowe
  26. Zaczep szotów grota mocowany na dnie kokpitu z wózkiem
  27. Bloki pokładowe
  28. Podwięzia takielunku stałego ze stali 316(A4)
  29. Knagi pokładowe amelinowe 4 szt.
  30. Kosz dziobowy
  31. Kosze rufowe z bramownicą i uchwytami na wędziska morskie
  32. Uchwyt flagsztoka na bramownicy PB
  33. Podwójny reling H 610 mm
  34. Suwklapa z garażem drenowanym do kokpitu
  35. Gniazdo elektrycznego zasilania z lądu na dziobie
  36. Handrelingi amelinowe na konstrukcji szprycbudy
  37. Korby do kabestanów ze stali nierdzewnej 3 szt.
  38. Kompas 2 szt.
  39. Pompa zęzowa ręczna + elektryczna przenośna 1 szt.

NAPĘD POMOCNICZY – SILNIK WYSOKOPRĘŻNY

  • Silnik Beta Marine 28KM z 2005r. przebieg moto godzin:1.400 (na dzień 01.06.2018 r.)
  • Fundament silnika wykonany z żywicy
  • Instalacja mokrego wydechu
  • Alternator
  • Filtr paliwa
  • Zawór paliwowy
  • Filtr wody zaburtowej silnika + instalacja wody zaburtowej mycia pokładu
  • Piasta śruby
  • Śruba trzypłatowa składana
  • Instalacja sterowana silnikiem z kokpitu
  • Zbiornik paliwa stal nierdzewna 60 l
  • Instalacja paliwowa z odwodnieniem
  • Wygłuszenie komory silnika 50 mm

WNĘTRZE, WYBUDOWA

  • Wybudowa w drewnie litym i sklejce wodoodpornej z okleiną w kolorze buk
  • Sklejki konstrukcyjne (w bakistach, wewnątrz szafek, pod materacami)
  • Lakier poliuretanowy, półmat.

PENTRY

  • Kuchnia gazowa trzypalnikowa z piekarnikiem
  • Lodówka
  • Zlewozmywak dwukomorowy
  • Bateria zlewozmywaka
  • Blaty robocze
  • Szafki podwieszane zamykane
  • Szafki pod blatem
  • Handreling wzdłuż dolnej krawędzi nadbudówki
  • Ciśnieniowy system wody słodkiej ze zbiornikiem 100 l wody słodkiej w forpiku

MESSA

  • Kanapa z bakistami rozkładana do spania (2 osoby)
  • Stół składany ze schowkiem w części centralnej
  • Kanapa z drugiej strony stołu z bakistami (2 osoby do siedzenia, 1 osoba do spania)
  • Tapicerka welurowa.

NAWIGACYJNA

  • stół nawigacyjny ze schowkiem na mapy
  • Panel na tablice elektryczna i wskaźniki
  • Konsola na elektronikę
  • Siedzenie składane nawigatora

KABINA DZIOBOWA

  • Koja dwuosobowa
  • Szafa z drążkiem do wieszania + półka na buty
  • Kieszenie materiałowe L i PB
  • Bakisty pod materacem
  • Drzwi wejściowe L otwierane na zewnątrz przedsionka z kingstonem i umywalką

KABINA RUFOWA PB

  • Koja dwuosobowa pełnowymiarowa
  • Okna otwierane 2 szt.
  • Bakisty pod materacem
  • Zasłonka

TOALETA DZIOBOWA

  • Toaleta morska ręczna
  • Umywalka plastikowa
  • Bateria umywalkowa
  • Blat
  • Drzwi wejściowe otwierane na zewnątrz

INSTALACJA ELEKTRYCZNA I ELEKTRONIKA + NAWIGACJA

  1. Tablica elektryczna z monitorowaniem stanu naładowania akumulatorów
  2. 1 wyłącznik 3 baterii
  3. Akumulator 100 Ah x 3 szt.
  4. Akumulator rozruchowy silnika 100Ah
  5. Inwerter ładowarka
  6. Tablica 230 V z wyłącznikiem różnicowo prądowym
  7. Pompa zęzowa elektryczna przenośna
  8. Pompa wody słodkiej
  9. Czujnik w zbiorniku paliwa
  10. Wskaźniki paliwa
  11. Lampy oświetlenia sufitowego z indywidualnym wyłącznikiem 1 szt.
  12. Lampy kojowe 5 szt.
  13. Lampy pomieszczeń technicznych z indywidualnym wyłącznikiem 1 szt.
  14. Lampa w nawigacyjnej, stołowa
  15. Gniazdo 230 V 2 szt.
  16. Gniazdo 12V x 2 szt. w nawigacyjnej + gniazdo pod szprycbudą
  17. Lampa nawigacyjna dwusektorowa na dziobie
  18. Lampa nawigacyjna rufowa
  19. Lampa silnikowa z oświetleniem pokładu
  20. Lampa kotwiczna ze stroboskopem
  21. Odbiornik prognoz pogody NAVTEX TARGET PRO-Plus
  22. MAPA Bałtyk + 44 XG N
  23. Ploter SIMRAD NNS7 EVO2 i sondą 50/200Khz 2016 rok produkcji
  24. Sonar INTERPHASE skanowanie do 360m przed dziobem
  25. Radar szerokopasmowy SIMRAD 3G zasięg do 24Mm 2016rok.
  26. Radio stacjonarne VHF SIMRAD RS35 z DSC AIS 2016 rok + oryginalne radio VHF
  27. Autopilot Raymarine ST2000+ bezprzewodowy pilot 2016rok
  28. Telewizor led Samsung 32” z przetwornicą 12/230V – 150 W
  29. Wiatromierz, log, głębokościomierz, dwa kompasy
  30. Dwie niezależne anteny VHF (maszt + rufa)

INSTALACJA WODNA

  • Zbiorniki wody o pojemności 100 l
  • Instalacje wody zimnej z tworzywa
  • Instalacja WC

MASZT, TAKIELUNEK, ŻAGLE

  • Maszt z bomem Alu
  • Roler foka firmy Reckman
  • Obciągacz bomu grota
  • Takielunek stały ze ściągaczami
  • Napinacz achtersztagu-talia
  • Takielunek ruchomy do wymienionych poniżej żagli
  • System refowania grota z kokiptu (2 refy)
  • Grot 32,7 m2 tkanina poliestrowa
  • Fok marszowy 25 m2 tkanina poliestrowa
  • Fok sztormowy
  • Talia grota w kokpicie
  • Genua 32 m2
  • Genaker fibermax + spinakerbom 59 m2
  • Bloki przymasztowe

WYPOSAŻENIE DODATKOWE

  1. Gaśnice 2 kg 3 szt.
  2. Tratwa ratunkowa na 6 osób typ AIRMAR 2015
  3. Pirotechnika 12 szt. rac + pławka dymna pomarańczowa 1 szt. 6 szt.
  4. Kamizelki ratunkowe morskie SOLAS ze światełkiem ratunkowym SOLAS 6 szt.
  5. Kamizelki asekuracyjne 8 szt.
  6. Szelki bezpieczeństwa z wąsami 6 szt.
  7. Koło ratunkowe 2 szt. + pławka świetna + tyczka z flagą + linka na bębnie 2 szt.
  8. Dwie life liny PB i PB 2 szt.
  9. Solary 2x100W 2017 rok
  10. Komplet oryginalnych naczyń i sztućców
  11. Ogrzewanie TRUMATIC + nagrzewnica silnikowa.
  12. Uchwyty na wędki na bramownicy 8 szt. + burtowe 2 x 3 szt.
  13. Odbijacze z koszulkami 4 szt.
  14. Wędziska do trollingu 2szt.
  15. Łoże do zimowania jachtu
  16. Sitaka na sztorm relingi
  17. Osłony wiatrowe do kokpitu z kieszeniami na liny
  18. Uchwyt na tablet w kokpicie z połączeniem do plotera map + mapy NAVTEX
  19. Amortyzatory do cum 2 szt.
  20. Bosak
  21. Reflektor radarowy + kula kotwiczna 2 szt. + stożek 1 szt.
  22. Latarka strugoszczelna 1 szt.
  23. Lornetka z namiernikiem i kompasem podświetlanym DELTA SAILOR 7X50 C1
  24. Reflektor radarowy MED. SOLAS
  25. Kotwica zapasowa typ D 20kg
  26. Łańcuch kotwiczny 10m 5mm
  27. MKS (Kod Flagowy - mały)
  28. Koc gaśniczy
  29. Wiadro 10L z linką
  30. Toporek
  31. Sonda jachtowa 30m awaryjna
  32. Spis świateł
  33. Spis radiostacji nautycznych tom I,II,III
  34. Colreg 72 (IMO IB904E)
  35. Znaki i skróty stosowane na mapach
  36. Bandera Polski 55cm
  37. EPIRB ACR RLB-37 GlobalFix cat II (bateria 5 lat)
  38. Ławeczka bosmańska
  39. Apteczka SOLAS
  40. Tyfon 12V
  41. Lina holownicza fi20 (siła zrywająca 4 513 [daN])
  42. MAPA Bałtyk + 44 XG N
  43. Sailor AIS Package Class B100 + Splitter

DOKUMENACJA

  • Dokumentacja fabryczna jachtu
  • Certyfikat PRS / PZŻ
  • Instrukcje obsługi
CENNIK W SEZONIE 2018
za czarter 1 dniowy
Termin Cena za 1 dzień
01.04 - 30.04 360 zł
01.05 - 07.05 480 zł
08.05 - 27.05 360 zł
28.05 - 03.06 480 zł
04.06 - 30.06 360 zł
01.07 - 31.08 480 zł
01.09 - 15.11 360 zł
Kaucja 3 000 zł

CENNIK W SEZONIE 2018
za czarter 7 dniowy
Termin Cena za 7 dni
01.04 - 30.04 2 300 zł
01.05 - 07.05 3 000 zł
08.05 - 27.05 2 300 zł
28.05 - 03.06 3 000 zł
04.06 - 30.06 2 300 zł
01.07 - 31.08 3 000 zł
01.09 - 15.11 2 300 zł
Kaucja 3 000 zł

Ceny do negocjacji. Ostateczna cena zależy od dokładnego terminu, długości czarteru. Oczywiście stali klienci mogą liczyć na rabat.

Aby ustalić termin i dokładną cenę, proszę o kontakt telefoniczny.

Rabaty:

  • 2 tygodnie czarteru - 5%
  • 3 tygodnie czarteru - 10%

Usługi dodatkowe:

  • Skipper 250 zł/doba
  • zmiana pościeli 50 zł dla 2 osób
  • Sprzątanie jachtu 250 zł
  • VHF ręczny 5W 100 zł/szt

W cenę wliczone jest:
standardowe wyposażenie żeglugowe, nawigacyjne, kambuzowe, 1 butla gazu na początek rejsu, postój na terenie portu macierzystego;
jako, że kuchenka jest spirytusowa, to w cenę wliczona jest butelka spirytusu.

Warunki płatności:
40% wartości czarteru płatne przy rezerwacji, pozostała kwota najpóźniej 30 dni przed rozpoczęciem czarteru; kaucja zwrotna płatna przelewem lub gotówką przy odbiorze jachtu.

Akwen żeglugi:

Akwen żeglugi podczas trwania czarteru ogranicza się do akwenu Morza Bałtyckiego i Cieśnin Duńskich. Możliwość zmiany akwenu po uprzednim uzgodnieniu z armatorem i wykupieniu dodatkowego ubezpieczenia.

Postój zgodnie z obecnym miejscem przebywania jachtu

Procedura rezerwacji:

  1. Telefoniczne ustalenie terminu czarteru.
  2. Mailem zostaną wysłane do klienta 2 egzemplarze umowy.
  3. Należy wpłacić zaliczkę w wysokości 40% ceny czarteru. Kopię dowodu wpłaty należy odesłać wraz z podpisanym 1 egzemplarzem umowy do armatora jachtu.
  4. Rezerwacja zostaje potwierdzona.
  5. W przypadku rejsu jednodniowego ze sternikiem nie obowiązuje umowa czarteru.

Przy odbiorze jachtu pobierana jest kaucja.

Armatorem jachtu jest:

IRS CAPITAL
PIRS & Co. Sp. z o.o. Sp. j.

ul. Kasztanowa 16
83-330 Żukowo
woj. pomorskie
telefon: +48 507 015 141
e-mail: irs@irsapartments.pl
strona: www.IRSApartments.pl

 

Prosimy powołać się na serwis www.CZARTERY24.pl podczas kontaktu z firmą.

 

Copyright © www.czartery24.pl

LINKI: CZARTER CHORWACJA * czarter jachtów * Wycena Nieruchomości Warszawa