
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jacht z sportowym
rodowodem przygotowany do pływania w każdych warunkach wyprodukowany w
1985r stoczni DEHLER YACHTBAU GMBH wg projektu holenderskiej pracowni
projektowej E.G. VAN
DE STADT & PARTNERSB.V. jako typ OPTIMA 101. Legendarny Dehler
34 był przed laty pierwszym w
swojej klasie prawdziwym jachtem performance cruiser, komfortowym i
niezwykle sprawnym w
żegludze z zacięciem regatowym. Jednostka jest w świetnym stanie
technicznym. Nie była wcześniej
czarterowana i miała dotychczas tylko dwóch właścicieli z
czego pierwszy właściciel posiała jacht przez
30 lat pływając tylko prywatnie opłynął kulę ziemską. Drugi właściciel
odkupił jacht w roku 2015. W
2005 roku wymieniono napęd pomocniczy (silnik wysokoprężny, wał, śruba)
na nowy mocniejszy
28KM Beta Marine BD1005 z trójpłatową składaną śrubą
napędową. Po zakupie w 2015 r. został
wymieniony drewniany kokpit, lazy jack, 2 akumulatory AGM 100Ah, 1
akumulator kwasowo
ołowiowy 100Ah, oraz wykonano na zamówienie bramkę rufową z
uchwytami na wędki morskie.
Dodatkowo jacht otrzymał najnowszą elektronikę nawigacyjną Simrad NSS
EVO 2 Wifi z radarem
szerokopasmowym 3G, oraz sondą 50/200Khz, nowe radio Simrad RS35 z AIS,
nowego autopilota
Raymarine ST2000+ sterowanym bezprzewodowo, tratwę 6 osobową, oraz
zestaw solarów 2x100w. W
roku 2018 nowy właściciel zakupił nowe wyposażenie pirotechniczne,
ratunkowe i uzupełnił
wyposażenie wg przepisów karty bezpieczeństwa SOLAS.
W roku 2017 linia
podwodna została oczyszczona i pomalowana antyfoulingiem SeaJet,
wymieniono również łożyska steru, oraz uszyto nową
szprycbudę.
Port macierzysty:
Gdańsk, a miejsce postoju to Cesarska Przystań Jachtowa w Gdańsku, ul.
Dokowa.
Jacht to
dwukabinowy żaglowy jacht pełnomorski klasy OPTIMA 101 o ożaglowaniu
SLUP – klasa
projektowa A, przeznaczony dla 6 osób do żeglugi całodobowej
w pełnym morzu. Posiada w sumie 7
miejsc do wygodnego spania. Maksymalna ilość osób na
pokładzie do żeglugi dziennej = 8 osób w
strefie przybrzeżnej. Jacht odnosi sukcesy regatowe z załogą IRS
SAILING TEAM.
Numer
rejestracyjny: POL 15573
OPIS WYMIARÓW
KADŁUBA I NAPĘDU GŁÓWNEGO
- Długość całkowita kadłuba: 10,60 m
- Długość linii wodnej: 10.10 m
- Szerokość max.: 3,40 m
- Zanurzenie: 1,70 m
- Ciężar jachtu: 3,8 t
- Balast: 1,8 t
- Maszt: wysokość 12,5m
- Grot (jako projektowa pow. ożaglowania): 32,7 m2
- Fok: 25 m2
WYKONANIE KADŁUBA, STERU I
POKŁADU
- Kadłub + pokład ,wykonane metodą laminowania
włókna szklanego z materiałów kompozytowych
laminatu poliestrowo szklanego w technologii ciśnieniowej.
- Lakierowanie farbami epoksydowymi, pokład i nad wodą
lakierami poliuretanowymi, dno antyosmozowymi epinox + antyfaulingiem
SeaJet
- Balast ołowiany typu finkil, górna część pletwy
ze stali
- Sworznie balastowe + podkładki, nakrętki wszystko ze stali
nierdzewnej
- Trzon sterowy nierdzewny stal 314, płetwa z
materiałów kompozytowych
- Łożyska steru typu thordon
- Rumpel wykonany ze stali nierdzewnej 314
- Panel na elektronikę na garażu suwklapy (pomiar głębokości,
kierunku i siły wiatru, prędkości jachtu)
- Sztorcklapa z dwóch segmentów
- Samoodpływowy kokpit z jedną rufową bakistą
- Platforma rufowa + drabinka rufowa
- Komora kotwiczna z miejscem na cumy na dziobie
- Manetka silnika z boku kokpitu
- Panel sterujący silnika przykryty przyłbicą z plexi
- Wlewy pokładowe do wody, paliwa
- Luk pokładowy w kabinie dziobowej 2 szt.
- Luk pokładowy w messie 1 szt.
- Okna stałe 6 szt.
- Okno wywietrzniki 2 szt.
- Kabestany Lewmar 40 2 szt.
- Kabestany Lewmar 2 szt.
- Stopery główne 2 kpl
- Kotwica ze stali nierdzewnej 314 kg 5 kg
- Łańcuch kotwiczny 30 m
- Stopery burtowe i bloki burtowe
- Zaczep szotów grota mocowany na dnie kokpitu z
wózkiem
- Bloki pokładowe
- Podwięzia takielunku stałego ze stali 316(A4)
- Knagi pokładowe amelinowe 4 szt.
- Kosz dziobowy
- Kosze rufowe z bramownicą i uchwytami na wędziska morskie
- Uchwyt flagsztoka na bramownicy PB
- Podwójny reling H 610 mm
- Suwklapa z garażem drenowanym do kokpitu
- Gniazdo elektrycznego zasilania z lądu na dziobie
- Handrelingi amelinowe na konstrukcji szprycbudy
- Korby do kabestanów ze stali nierdzewnej 3 szt.
- Kompas 2 szt.
- Pompa zęzowa ręczna + elektryczna przenośna 1 szt.
NAPĘD POMOCNICZY –
SILNIK WYSOKOPRĘŻNY
- Silnik Beta Marine 28KM z 2005r. przebieg moto godzin:1.400
(na dzień 01.06.2018 r.)
- Fundament silnika wykonany z żywicy
- Instalacja mokrego wydechu
- Alternator
- Filtr paliwa
- Zawór paliwowy
- Filtr wody zaburtowej silnika + instalacja wody zaburtowej
mycia pokładu
- Piasta śruby
- Śruba trzypłatowa składana
- Instalacja sterowana silnikiem z kokpitu
- Zbiornik paliwa stal nierdzewna 60 l
- Instalacja paliwowa z odwodnieniem
- Wygłuszenie komory silnika 50 mm
WNĘTRZE, WYBUDOWA
- Wybudowa w drewnie litym i sklejce wodoodpornej z okleiną w
kolorze buk
- Sklejki konstrukcyjne (w bakistach, wewnątrz szafek, pod
materacami)
- Lakier poliuretanowy, półmat.
PENTRY
- Kuchnia gazowa trzypalnikowa z piekarnikiem
- Lodówka
- Zlewozmywak dwukomorowy
- Bateria zlewozmywaka
- Blaty robocze
- Szafki podwieszane zamykane
- Szafki pod blatem
- Handreling wzdłuż dolnej krawędzi nadbudówki
- Ciśnieniowy system wody słodkiej ze zbiornikiem 100 l wody
słodkiej w forpiku
MESSA
- Kanapa z bakistami rozkładana do spania (2 osoby)
- Stół składany ze schowkiem w części centralnej
- Kanapa z drugiej strony stołu z bakistami (2 osoby do
siedzenia, 1 osoba do spania)
- Tapicerka welurowa.
NAWIGACYJNA
- stół nawigacyjny ze schowkiem na mapy
- Panel na tablice elektryczna i wskaźniki
- Konsola na elektronikę
- Siedzenie składane nawigatora
KABINA DZIOBOWA
- Koja dwuosobowa
- Szafa z drążkiem do wieszania + półka na buty
- Kieszenie materiałowe L i PB
- Bakisty pod materacem
- Drzwi wejściowe L otwierane na zewnątrz przedsionka z
kingstonem i umywalką
KABINA RUFOWA PB
- Koja dwuosobowa pełnowymiarowa
- Okna otwierane 2 szt.
- Bakisty pod materacem
- Zasłonka
TOALETA DZIOBOWA
- Toaleta morska ręczna
- Umywalka plastikowa
- Bateria umywalkowa
- Blat
- Drzwi wejściowe otwierane na zewnątrz
INSTALACJA ELEKTRYCZNA I
ELEKTRONIKA + NAWIGACJA
- Tablica elektryczna z monitorowaniem stanu naładowania
akumulatorów
- 1 wyłącznik 3 baterii
- Akumulator 100 Ah x 3 szt.
- Akumulator rozruchowy silnika 100Ah
- Inwerter ładowarka
- Tablica 230 V z wyłącznikiem różnicowo prądowym
- Pompa zęzowa elektryczna przenośna
- Pompa wody słodkiej
- Czujnik w zbiorniku paliwa
- Wskaźniki paliwa
- Lampy oświetlenia sufitowego z indywidualnym wyłącznikiem 1
szt.
- Lampy kojowe 5 szt.
- Lampy pomieszczeń technicznych z indywidualnym wyłącznikiem
1 szt.
- Lampa w nawigacyjnej, stołowa
- Gniazdo 230 V 2 szt.
- Gniazdo 12V x 2 szt. w nawigacyjnej + gniazdo pod szprycbudą
- Lampa nawigacyjna dwusektorowa na dziobie
- Lampa nawigacyjna rufowa
- Lampa silnikowa z oświetleniem pokładu
- Lampa kotwiczna ze stroboskopem
- Odbiornik prognoz pogody NAVTEX TARGET PRO-Plus
- MAPA Bałtyk + 44 XG N
- Ploter SIMRAD NNS7 EVO2 i sondą 50/200Khz 2016 rok produkcji
- Sonar INTERPHASE skanowanie do 360m przed dziobem
- Radar szerokopasmowy SIMRAD 3G zasięg do 24Mm 2016rok.
- Radio stacjonarne VHF SIMRAD RS35 z DSC AIS 2016 rok +
oryginalne radio VHF
- Autopilot Raymarine ST2000+ bezprzewodowy pilot 2016rok
- Telewizor led Samsung 32” z przetwornicą 12/230V
– 150 W
- Wiatromierz, log, głębokościomierz, dwa kompasy
- Dwie niezależne anteny VHF (maszt + rufa)
INSTALACJA WODNA
- Zbiorniki wody o pojemności 100 l
- Instalacje wody zimnej z tworzywa
- Instalacja WC
MASZT, TAKIELUNEK, ŻAGLE
- Maszt z bomem Alu
- Roler foka firmy Reckman
- Obciągacz bomu grota
- Takielunek stały ze ściągaczami
- Napinacz achtersztagu-talia
- Takielunek ruchomy do wymienionych poniżej żagli
- System refowania grota z kokiptu (2 refy)
- Grot 32,7 m2 tkanina poliestrowa
- Fok marszowy 25 m2 tkanina poliestrowa
- Fok sztormowy
- Talia grota w kokpicie
- Genua 32 m2
- Genaker fibermax + spinakerbom 59 m2
- Bloki przymasztowe
WYPOSAŻENIE DODATKOWE
- Gaśnice 2 kg 3 szt.
- Tratwa ratunkowa na 6 osób typ AIRMAR 2015
- Pirotechnika 12 szt. rac + pławka dymna pomarańczowa 1 szt.
6 szt.
- Kamizelki ratunkowe morskie SOLAS ze światełkiem ratunkowym
SOLAS 6 szt.
- Kamizelki asekuracyjne 8 szt.
- Szelki bezpieczeństwa z wąsami 6 szt.
- Koło ratunkowe 2 szt. + pławka świetna + tyczka z flagą +
linka na bębnie 2 szt.
- Dwie life liny PB i PB 2 szt.
- Solary 2x100W 2017 rok
- Komplet oryginalnych naczyń i sztućców
- Ogrzewanie TRUMATIC + nagrzewnica silnikowa.
- Uchwyty na wędki na bramownicy 8 szt. + burtowe 2 x 3 szt.
- Odbijacze z koszulkami 4 szt.
- Wędziska do trollingu 2szt.
- Łoże do zimowania jachtu
- Sitaka na sztorm relingi
- Osłony wiatrowe do kokpitu z kieszeniami na liny
- Uchwyt na tablet w kokpicie z połączeniem do plotera map +
mapy NAVTEX
- Amortyzatory do cum 2 szt.
- Bosak
- Reflektor radarowy + kula kotwiczna 2 szt. + stożek 1 szt.
- Latarka strugoszczelna 1 szt.
- Lornetka z namiernikiem i kompasem podświetlanym DELTA
SAILOR 7X50 C1
- Reflektor radarowy MED. SOLAS
- Kotwica zapasowa typ D 20kg
- Łańcuch kotwiczny 10m 5mm
- MKS (Kod Flagowy - mały)
- Koc gaśniczy
- Wiadro 10L z linką
- Toporek
- Sonda jachtowa 30m awaryjna
- Spis świateł
- Spis radiostacji nautycznych tom I,II,III
- Colreg 72 (IMO IB904E)
- Znaki i skróty stosowane na mapach
- Bandera Polski 55cm
- EPIRB ACR RLB-37 GlobalFix cat II (bateria 5 lat)
- Ławeczka bosmańska
- Apteczka SOLAS
- Tyfon 12V
- Lina holownicza fi20 (siła zrywająca 4 513 [daN])
- MAPA Bałtyk + 44 XG N
- Sailor AIS Package Class B100 + Splitter
DOKUMENACJA
- Dokumentacja fabryczna jachtu
- Certyfikat PRS / PZŻ
- Instrukcje obsługi
CENNIK W SEZONIE 2021
za czarter 1 dniowy |
Termin |
Cena za 1 dzień |
29.03 -
04.04 |
700 zł |
05.04 -
25.04 |
550 zł |
26.04 -
03.05 |
700 zł |
04.05 -
30.05 |
550 zł |
31.05 -
06.06 |
700 zł |
07.06 -
30.09 |
700 zł |
01.10 -
30.11 |
550 zł |
Kaucja |
3 500
zł |
CENNIK W SEZONIE 2021
za czarter na tydzień czarterowy |
Termin |
Cena za 1 dzień |
29.03 -
04.04 |
3 850 zł |
05.04 -
25.04 |
3 100 zł |
26.04 -
03.05 |
3 850 zł |
04.05 -
30.05 |
3 100 zł |
31.05 -
06.06 |
3 850 zł |
07.06 -
30.09 |
3 850 zł |
01.10 -
30.11 |
3 100 zł |
Kaucja |
3 500
zł |
Ceny do negocjacji.
Ostateczna cena zależy od dokładnego terminu, długości czarteru.
Oczywiście stali klienci mogą liczyć na rabat.
Aby
ustalić termin i dokładną cenę, proszę o kontakt telefoniczny.
Rabaty:
- 2
tygodnie czarteru - 5%
- 3
tygodnie czarteru - 10%
Dopłaty:
- Czarter
wyłącznie dni weekendowych i świątecznych nie obejmujący całego
tygodnia
= +20%
- Jednorazowa
opłata serwisowa (przygotowanie jachtu) = 300 zł
Opłaty dodatkowe:
- Kaucja- 3500 zł
- Skipper = 800 pln / dzień + opłaty za dojazd skippera i
nocleg jeżeli nie nocuje na jachcie + wyżywienie lub 500 PLN za 6 godzin
- TransitLog = 300pln
- Zmiana pościeli- 50zł / osoba
- VHF ręczny 5W- 150zł szt. / jednorazowo do tygodnia
- Blister lub Genaker = 700 pln za min tydzień (dotyczy
również dodatkowych żagli przednich)
- Wędka morska do trollingu = 100 pln za szt. na okres do
tygodnia
- Czarter wyłącznie dni weekendowych i świątecznych nie
obejmujący całego tygodnia + 20%
- Czarter na regaty: +50% (dotyczy też kaucji i opłaty
serwisowej) , w cenie szkolenie obsługi jachtu i przygotowania do regat
ok 5 godzin wraz z treningiem na wodzie.
- Advance Provisioning Allowance APA = 30% wartości czarteru
w czarterze ze skipperem na poczet opłat portowych, paliwa,
zaprowiantowania etc. uiszczane Skipperowi
W cenę wliczone jest:
standardowe wyposażenie żeglugowe, nawigacyjne, kambuzowe, 1 butla gazu
na początek rejsu, postój na terenie portu macierzystego;
jako, że kuchenka jest spirytusowa, to w cenę wliczona jest butelka
spirytusu.
Warunki płatności:
50% wartości czarteru płatne przy rezerwacji, pozostała kwota
najpóźniej 30 dni przed rozpoczęciem czarteru; kaucja
zwrotna - preferowana preautoryzacja na karcie płatniczej.
Akwen żeglugi:
Akwen
żeglugi podczas trwania czarteru ogranicza się do akwenu Morza
Bałtyckiego i Cieśnin Duńskich. Możliwość zmiany akwenu po uprzednim
uzgodnieniu z armatorem i wykupieniu dodatkowego ubezpieczenia.
Postój
zgodnie z obecnym miejscem przebywania jachtu
Procedura
rezerwacji:
- Telefoniczne
ustalenie terminu czarteru.
- Mailem
zostaną wysłane do klienta 2 egzemplarze umowy.
- Należy
wpłacić zaliczkę w wysokości 50% ceny czarteru. Kopię dowodu wpłaty
należy odesłać wraz z podpisanym 1 egzemplarzem umowy do armatora
jachtu.
- Rezerwacja
zostaje potwierdzona.
- W
przypadku rejsu jednodniowego ze sternikiem nie obowiązuje umowa
czarteru.
|